Kirche Leukersdorf, Projektarbeit Klasse 7 Gymnasium Leukersdorf

Startseite des Kirchenprojektes inrerhalb der Initiative Digitale Bildung neu denken, gefördert von SAMSUNG

OVERVIEW

This website projekt.gymnasium-leukersdorf.de presently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have audited three pages inside the web site projekt.gymnasium-leukersdorf.de and found two websites interfacing with projekt.gymnasium-leukersdorf.de.

PROJEKT.GYMNASIUM-LEUKERSDORF.DE RANKINGS

This website projekt.gymnasium-leukersdorf.de is seeing a fluctuation quantities of traffic all through the year.
Traffic for projekt.gymnasium-leukersdorf.de

Traffic ranking (by month) for projekt.gymnasium-leukersdorf.de

Traffic ranking by day of the week for projekt.gymnasium-leukersdorf.de

WHAT DOES PROJEKT.GYMNASIUM-LEUKERSDORF.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of projekt.gymnasium-leukersdorf.de Mobile Screenshot of projekt.gymnasium-leukersdorf.de Tablet Screenshot of projekt.gymnasium-leukersdorf.de

PROJEKT.GYMNASIUM-LEUKERSDORF.DE HOST

I revealed that a lone page on projekt.gymnasium-leukersdorf.de took two hundred and eighty-nine milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
81.169.151.224

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that projekt.gymnasium-leukersdorf.de is operating the Apache/2.2.22 (Debian) server.

Kirche Leukersdorf, Projektarbeit Klasse 7 Gymnasium Leukersdorf

DESCRIPTION

CONTENT

This website states the following, "Ein Projekt der Klasse 7 des Evangelischen Gymnasiums Leukersdorf." Our analyzers viewed that the web site said " Möglich durch die Initiative DIGITALE BILDUNG NEU DENKEN, gefördert durch Samsung." The Website also said " Sämtliche Inhalte erstellt mit Samsung-Tablets Galaxy Note 10. Zusammengestellt mit dem Editor Phase5." The website's header had Samsung as the most important search term. It is followed by Tablets, Digitale Bildung neu denken, and Romanik which isn't as highly ranked as Samsung. The next words they uses is Barock. Kirche Leukersdorf was included and will not be viewed by search crawlers.

SUBSEQUENT BUSINESSES

Informationen Sommerfest am Gymnasium am Schloss

Willkommen auf der Webseite zu unserem diesjährigen Sommerfest! Unser Sommerfest findet dieses Jahr am 19. Jede Klasse hat sich ein eigenes soziales Projekt vorgenommen, das während des Sommerfestes in den Räumen der Schule interessierten Besuchern vorgestellt wird. Ihr seid alle herzlich eingeladen! .

Vanotti Times - Home

Hier entsteht die neue Homepage der Schülerzeitung. In Zukunft werden hier aktuelle Artikel veröffentlicht und zum späteren Nachlesen archiviert. Die neue Ausgabe steht in den Startlöchern und, wie das Titelbild verrät, behandelt es das Thema Sport. In Kooperation mit Steffen Deusch.